Ciasto Shrek z winogronem


Ciasto Shrek piekłam dawno temu ale zdj są! I to najważniejsze jakość nie powala wręcz doprowadza mnie do depresji ale wstawiam.




Skladniki:
Biszkopt
5 jaj
1 szklanka cukru
¾ szklanki mąki
1 lyżka mąki ziemiaczanej
2 łyżeczki proszku do pieczenia

Masa zielona:
1 l Zielonego soku kubuś pysio lub inny
budyń śmietankowy
4 duże łyzki cukru

Śmietana:
500 ml śmietany 30-stki
1 galaretka agrestowa

Ponadto
opakowanie delicji
winogron
galaretka agrestowa



Wykonanie:
Z podanych składników upiec biszkopt. Następnie nawilżyć go zimna przegotowaną wodą. Na soku ugotować budyń tak samo jak napisane jest na opakowaniu lecz z większą ilością cukru no i mleko trzeba zastąpić sokiem. Szybko wylać na biszkopt.
Gdy masa shrekowa będzie już przestudzona ułożyć na niej delicje. Ubić śmietanę na sztywno wraz z dodatkiem galaretki rozprowadzonej w ciepłej wodzie lekko przestudzonej. Śmietanę wylać na delicje następnie ułożyć połówki winogron następnie zalać je pozostałymi galaretkami.

Komentarze

  1. uwielbiam ten placuszek! :) ale z winogronkami jeszcze nie próbowałam :)
    a w ogóle jesteś niedobra/y, bo mam teraz ochotę na winogrona a nie mam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

skomentuj ♥