Sałatka z zupek chińskich + film krok po kroku

Po raz pierwszy na blogu i w ogóle w mojej kuchni sałatka z zupek chińskich. 




Składniki:
3 zupki chińskie (u mnie 2 rosoły i kurczak curry)
pierś z kurczaka
puszka kukurydzy
papryka pokrojona w kostkę (u mnie z zalewy olejowej)
sól
pieprz
curry
papryka ostra
olej do smażenia
majonez







Wykonanie:
Makaron pokruszyć według uznania i zalać go dużą ilością gorącej wody, odstawić do momentu kiedy będzie miękki, dokładnie odcedzić. Kurczaka pokroić w kostkę smażyć go na dosłownie łyżce oleju razem z dodanymi do zupki przyprawami i olejkami. Można doprawiać według swojego uznania pieprzem, solą, curry i papryką. Gdy kurczak się obsmaży odstawić go i ochłodzić. Paprykę pokroić w kostkę. Kukurydzę odcedzić.
Gdy kurczak i makaron będą już zimne wszystko razem połączyć dodać paprykę i kukurydzę na końcu przyprawić majonezem. Dokładnie wymieszać i można jeszcze ewentualnie doprawić do smaku. Najlepsza na drugi dzień.



Zobacz też:


Komentarze

  1. ja bardzo lubię tą sałatkę

    OdpowiedzUsuń
  2. ja robię bez curry ale i tak jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O takim wykorzystaniu zupek chińskich jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś ją jadłam i nawet mi smakowała :) nigdy nie przyrządzałam, ale jak to się mówi - nigdy nie mów nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dodaj jeszcze świeżego ogórka, jest jeszcze lepsza :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

skomentuj ♥