czwartek, 2 lutego 2017

Kinder country ciasto bez pieczenia

To ciasto w internecie ma swoich zwolenników jak i przeciwników. Mnie osobiście zachwyciło, uwielbiam kinder czekoladę a to ciasto to idealna jej kopia. W oryginalnym przepisie jest ryż preparowany jednak ja za nim nie przepadam i użyłam miodowych płatków śniadaniowych. Robiłam w formie o wymiarach 24 cm x 27 cm.
kindr maxi king ciasto bez pieczenia


Składniki:
200 g herbatników
350 ml śmietany 30%
250 g mascarpone
2 białe czekolady
2 mleczne czekolady
opakowanie płatków Cherios




Wykonanie:
Dno formy wyłożyć papierem do pieczenia, następnie na dno wyłożyć warstwę herbatników. Białą czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej i ostudzić. 200 ml śmietany ubić na sztywno z 1/2 mascarpone, dodać białą czekoladę i około 3 szklanki płatków, masę wyłożyć na herbatniki następnie przykryć kolejną warstwą herbatników. Pozostałą śmietanę ubić na sztywno z pozostałym serkiem mascarpone i dodać rozpuszczoną, przestudzoną czekoladę, wyłożyć na herbatniki. Ciasto posypać płatkami i wstawić do lodówki aby stężało.


Zobacz też:

Bananowiec ciasto bez pieczenia
Kinder Maxi King ciasto bez pieczenia

4 komentarze:

  1. Wygląda smakowicie :) Wspomnienie smaku z dzieciństwa, który już niemal całkowicie zapomniałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi ślinka cieknie. Na pewno wypróbuję ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. We een oplossing voor de behandeling van verschillende gezondheidsproblemen, met een medicijn dat is verstrekt en graan kan de ziekte volledig te genezen.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

No weeeeeeeeeeź skomentuj ♥