Sałatka z tuńczykiem wg siostry Anastazji

Przyznam się że nie lubię tuńczyka, w ogóle nie lubię ryb, ale tuńczyk w tej sałatce zwala z nóg. Sałatka ta stała się moją ulubioną. Jak najbardziej ją polecam. Przepis pochodzi z książki 123 sałatki i surówki siostry Anastazji.



Składniki:
2 marchewki 
1 cebula
20 dag kaszy kuskus
2 puszki tuńczyka
4 jajka
10 dag sera żółtego
szczypiorek
majonez 
sól
pieprz

Wykonanie:
Marchew pokroić w kostkę i ugotować. Jajka ugotować na twardo gdy będą zimne oddzielić białka od żółtek, kaszę przyrządzić wg przepisu na opakowaniu. 
Do dużej miski wsypać kaszę, marchew, starte na tarce białka i żółtka (osobno), pokrojony szczypiorek, cebulę, rozdrobnionego tuńczyka, majonez i przyprawy.

Komentarze

  1. Super, tuńczyk jako dodatek do sałatki to zawsze dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kuskus! Świetne połączenie z tuńczykiem :) A taki tuńczyk princes w sosie własnym będzie ok czy lepiej z oleju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że w sosie własnym będzie nawet smaczniejszy, przynajmniej wg mnie. Nie lubię jak coś pływa w tłuszczu, ewentualnie bym skropił dodaktowo oliwą

      Usuń
  3. takie proste aż dziw że nigdy na to nie wpadłem :)) jak wersja dietetyczna to raczej saute ale jak chcesz trochę zaszaleć (jak tak zrobiłem) to dawaj w oleju (princes ma fajny słonecznikowy super podkreśla smak całości), dzięki za inspiracje!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

skomentuj ♥