Sałatka z 3 składników + film

Sałatka (niby) trzy składnikowa. Brzmi nieźle! Sama nie wiem co podkusiło mnie do jej robienia, w internecie wielu ludzi niesamowicie ją zachwala jednak ja sama miałam dylemat czy ją tu wstawiać. Dla mnie smak jest bardzo mdły... Widziała bym w niej wyraziste przyprawy typu curry. Decyzja należy do Ciebie czytelniku spróbujesz tego 3 składnikowego wynalazku? 

przepis na sałakę 3 składnikową

Składniki:
1/2 opakowania makaronu wonton lub makaron z 1 zupki chińskiej
1 świeży ogórek
kilka plasterków szynki
sól
pieprz
majonez






Wykonanie:
Makaron połamać i zalać wrzątkiem, gdy będzie miękki odcedzić i wystudzić. Dodać ogórka i szynkę pokrojone w kostkę. Doprawić solą pieprzem i majonezem.



Zobacz też:

Kinder Country

Komentarze

  1. Hm brzmi super prosto, ale nie lubię sałatek z szynką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam u znajomych dwie próby z tą sałatką, z trzeciej już nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam u znajomych dwie próby z tą sałatką, z trzeciej już nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto szybko i smacznie to coś co bardzo lubię;*

    OdpowiedzUsuń
  5. polecam zupki ogórkowe z amino (wraz z przyprawami) zalać wrzątkiem po wystudzeniu dodać ogórka, koperek i pomidory i oczywiście majonez- na pewno lepsza będzie... moja ulubiona...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jadłam wersję z kurczakiem i papryką zamiast szynki.

    OdpowiedzUsuń
  7. zanim sie w smakujesz z czym chcesz to troche na talerzyku do smaków wyprubój co z czym dovre wymieszane smacznego



    OdpowiedzUsuń
  8. Sałatki z chińskim makaronem są super .ja dodaję jeszcze paprykę ogórek kons. Trochę keczupu ,szczyptę przypr. Do gyrosa i oczywiście majonez najlepiej pomorski

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

skomentuj ♥